excitedmom- Hanimlar gebeliginizde bebeğinizi ne sıklıkla nasıl hissediyorsunuz. Ben bazi günler çok sık bazen hiç hissetmiyorum. Bide karnınız çıktı mı ne kadar çıktı
gzl_2320 excitedmom- her gün hissediyorum sabah öğle akşam çok şükür🙏 yemekten sonra yattığımda özellikle. Geceleri tuvaletim geldiğinde de uyuyacağım zaman da hissediyorum az az oluyor ama geceleri. 21+5 olduk bugün
ArvenMom excitedmom- karnım baya çıktı hamile taytı yada bol eşofman dışında hiç bişi giyemiyorum hergün hissediyorum bazen 1 2 defa bazen 2 3 saate bir belli ediyo ve çok net hissediliyo artık 🤲🏻🥰🤰🏻
poyrazin_annesi28 excitedmom- Karnım 16 da hafif çikmaya başlamıştı. Şuan kendini belli ediyor karnım çıktı 😇 Yemek yedikten sonra yatıyorum biraz durtuyorum karnımı seviyorum o şekilde hissediyorum. Her gün hissediyorum 1 haftadır bu şekilde. Bikac kere de tekmesini hissettim
excitedmom- gzl_2320 ben bazen çok sık hissettiğim için hissedemeyince bı korkuya kapılıyorum hemen bişey mi oldu acaba diye
gzl_2320 excitedmom- aynen öyle birde benim kanama alanları var plasentada doktorum istirahat etmemi söyledi progestan da kullanıyorum. Mesela bugün pek hareket hissedemedim birde bazen aşağıdan hissediliyor hareketleri kasıklarımdan öğlenden beri aşağıdan hissediliyor hareketleri
Miracnammesi- Meraba kızlar bende 19 haftalık gebeyim vajinamda agrı oluyor ili üç gündür batma gibi normal m acaba
momlife_7 excitedmom- suan bizde 22 haftalığız aynen bu şekil ya bir gün hareket çok basen hiç yok anlamadım