Genelde doğum hikayelerini okuyorum burda ama merak ettiğim şeyler biraz daha detaylar. Örneğin ameliyat bitti ve hemen kanama oluyor mu odaya gelene kadar üstünüze yada kanama oluyorsa alta bir şey giyiyor muyuz hemşireler yardımcı oluyor mu gibi gibi bu süreci merak ediyorum odaya geldikten sonra ameliyatlı oluyoruz hemen kalkamayacağımızı düşünürsek üstümüzü giyinme işi vs. nasıl oluyor yoksa hemen kalkabildiniz mi?