Hgemr Merhaba arkadaşlar kıyafetlerimizi yıkamaya başladık 🙆🏼♀️🐣 ancak şeyi merak ediyorum,el örgü battaniyelerimizi makinede yıkasak bir şey olur mu, 40 derecede? Yoksa elde mi yıkamalıyım,çok ciciler makinede bir şey olursa üzülürüm,diğer battaniyelerden renk vs geçer mi?
Aras Hgemr el örgüleri için 40 derece fazla ya soğuk suyla yada 30 derece de yıka. Makinada elde yıkama bölümünde yıka cnm sıkmayıda en fazla 800e ayarla aksi halde bozulurlar bu arada sana tavsiyem el örgülerini ayrı yıka başka kıyafetlerle yıkama