Ruhsuz korkmanız çok normal bu dönemde progesteran da kullanmanız gerekmiyor mu kan sulandırıcı iğne ile coraspirin aynı işlevde benim doktorum bana coraspirin yazim dedi ben onu bir defa hamilelik dışı ile ilgili bir sağlık probleminde kullanmıştım baş dönmesi yapıyor dedim aslında iğne daha güvenli dedi şu an ben oksapar 4000 lik ve progesteran 200 lük kullanıyorum