Yenianne- 37+1 haftalık hamileyim sanırım vajinal mantar enfeksiyonu geçiriyorum daha önce gebeliğimde mantar enfeksiyonu geçirip krem vs kullanan var mı? Varsa önerir misiniz
1Mavimavi Yenianne- bu önerileri doktorunuzdan almalısınız Vajinal mantar Gebelik döneminde önemli bir durumdur Size göre ilaç - krem tedavisi verir
HappyMom1234 Yenianne- 34 haftalık benim gebeliğimin başından beri var mantar :( ne hap ne fitil geçirmedi kullanmadığım ilaç kalmadı :( sanırım hormonlar mantarı beslediği için tamamen temizlenmiyor geçmiyor. Doktorum doğumdan sonra geçeceğini söylüyor
HappyMom1234 Yenianne- elma sirkesini su ile karıştır taharetini onunla al biraz da olsa hafifletiyor kaşıntıyı akıntıyı