nkizilates Deryaa00 merak etme canım normal regli olacakmış gibi ağrılar olur. 24.haftamdaym ona rağmen tek tük nadir arada banada oluyor.
Kanatlarimruhumda Deryaa00 benim de oluyordu. Şu an 8+1 deyim 1 haftadır olmuyor. Sanki her an kaybedecekmiş korkusugibi bir regl ağrısı. Çok iyi anlıyorum. Merak etmeyin . 4. Haftada gittiğimizde sadece kese vardı bizde de. Geçen hafta kalp atışını duyduk.
Htc- Bebek geç olusabilir canım bu ağrılar da görülüyor muhtemelen en geç 3 haftaya hem bebeği hem kalbini duyarsin
koalamom_ Deryaa00 doktorum zararlı olsa biz bile bile niye bakalım demişti bana her doktor farklı bir şey söylüyor olabilir
Htc- Deryaa00 Hayır canım zararlı değil bilinenin aksine ilk kalp atışını üstten duyamayinca alttan bakiyorlar
nkizilates Deryaa00 canım ben hamileliğimi 12.haftamda öğrendim o günde smear testi yaptırmak için gitmiştim bişeyler soktu baktı sonrasında ultrasonda hamileliğimi öğrendim. Ama hamilelikle alakalı bir muayene olmadım alttan. Şu an 25.haftamdayım