minikmucizemmmmmm Dilankml bulantı normal. Çarpıntıda hem bebeğe hem sana kan pompaladığı için oluyordur. Ama tsh düşüklüğüde çarpıntı yapıyomuş benim öyle 😊 17+3 olduk çarpıntılarım azaldı. Ama gene de baktır istersen tsh falan 😊
Sedamete Dilankml yaşamıştım canım hala ara ara yaşıyorum gebelikten kaynaklı çıktı benimki bi kardiyolojiye görünebilirsin için rahatlar
Dilankml minikmucizemmmmmm kalbim ağzımda atıyor gibi oluyor ama dediğiniz gibi bi görünürüm inşallah
Dilankml Sedamete gitmeyi düşünüyorum bir de yaşayan var mı diye sormak istedim uyuyamadım kalp çarpıntısından ağzımda atıyo sanki
Aybarsmom_ Dilankml ben de aynı durumu yaşadım ve günlük elma tükettiğimde azaldığını farkettim. Şuan hiç yaşamıyorum. Bı dene istersen ☺️
Deriin_ 9 ay boyunca bende de çarpıntı oldu… Doktoruma sordum kardiyolojiye görün dedi.. Daha önce 3 kez göründüm ama şükür bişey çıkmadı.. Gebelikte daha sık yaşadım hormonlar ve vucut değişiyor o yzden çarpıntı yaşıyoruz..