Kumsala 6 haftalık hamileyim Ateşim var ama yüksek değil interneten araştırdım kötü şeyler yazıyor bebeğe hastalık yol açar organları gelişmez ve bunları okuyunca çok korktum bebeğemi bir şey olmaz değil mi benim gibi başına gelen hamileler var mı
Busel Kumsala benimde gripten kaynakli ateşim oldu 2 gün parol icebilirsin iyi gelecektir tüm doktorlar böyle durum için parol öneriyor ilk önce duşa gir canım dusmezse parol iç