Benimde aşağıda gebeligin en basından beri kanama lekelenme ile geciriyorum 20. Haftasına kadar cıkmadıysa cıkmaz diyor gittigim doktorlar velevki öyle de oldu benim cıkmadı eğer 16 17 ye kadar kanamasız geciriyorsan şanslı bile sayabilirsin kendini
Umarım seninki cıkar
Normal gebelere göre alt tarafta daha bir baskı hissi ile geciyor
Eğer ilerde yukarı cıkmaz ise Doktorlar sadece sezeryan ile doğum mümkün diyor onun dısında baska sıkıntısı olmaz diyor 👍🏻👍🏻