Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar..
Doğum anına kadar herkesin doğum hikayelerine şahit olmuştum şimdi anlatma sırası bana geldi.
Kendimi normal için hazırlarken hemeroid olmamla bu karardan hızlıca vazgeçtim çünkü korkmuştum. Dr kendi isteğimle sezaryen olmak istediğimi söyledim ve 13 ocak günü spinal anestezi için gün almıştım. Daha önceden hiç ameliyat olmadım ama iğneden filanda hiç korkmam. Çok nazlıyımdır da aslında ama çok güzel bi doğum gerçekleştirdim. 09.30 da ameliyata aldılar 09.53 de kızım dünyaya geldi 10.30 da odama çıktım. Belden iğne hiç acıtmadı hissetmedim uyuştuktan sonra da sondamı taktılar zaten onu da hiç hissetmedim. Sadece bebeği çıkarmak ıcın karnıma bastırdılar nefesm kesildi gibi ama anlık bir şeydi. Odama çıktığımda 6 saat sonra gelip sondamı çıkardılar hafif sızladı yürüyüş için kaldırdılar hiç zorlanmadam kalktım ayağa yürüyüşümü yaptım. Kayısı hoşafı içmiştim sondam çıktıktan sonra gazımı yaptım akşam da tuvaletimi yaptım. Hemen sütüm de geldi. Çok çabuk iyileştim. Kendinize güvenin arkadaşlar ve hiç korkmayın. Benim gibi nazlı bi insan bile çok çabuk atlattı bu süreci. Allah herkesin yardımcısı olsun ve herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah ☺️