Naparsiniz anneler nasıl gidiyor hamilelik cinisyetiniz nedir genelde Ağustos ta kalamlarin bir çoğu kiz gibi snki benimde kizim olcak inşallah bir oğlum var suanlik iyi gidiyor cok şükür detayliya dirdiniz mi biz 24 de 3 boyutluya gircez inşallah 3 boyutluyla 4 boyutlu ayni mi oluyor oglumda unutmusum hep ya