Benimde öyle 20. Haftaya girmek üzereyim ayak bileklerim bacaklar kollarım .ve korkuyorum. bu ikinci gebelik birincide gebelik kolestazi geçirdim yine bunun işaretimi diye gerçekten korkunç ama normalde bu durumlar sonlara doğru yani doğuma iki aya kala falan çıkıyor erken olmasi beni korkutuyo birinci gebeligim artik bütün vucudu sarmıştı hep yara bere oldum sürekli doktor kontrolöründeydim. Bu illetten ötürü de bebeğimi 15 gun erken aldılar. Çünkü bebek için risk taşıyor kolestaz da safra kesesi karaciğer emzimlerinin kan değerinde bozulmalar olduğu demektir doktorum böyle bilgilendirdi araştırarak da bu bilgileri edindim