Tugceee95 Meloo35 Bugun tam 15 haftalık olduk benm hıc bulantım olmadıgı için malsef ıstahım hep acıktı suana kadar 3 kılo aldım🙈
Likayolcusu Meloo35 -5 kg başladığım için kilo aldım sayılmaz 14 haftalık ikizlerim bulantılar geçti yavaş yavaş iştah artıyo 🥰 ve dün gece çok net birini his ettim baya kımıldıyordu ayakları 😃
Meloo35 Busra347snmezz benim son adet tarihim 6 Ekim ama haftamdan önde gidiyorum canım doktorun söylediği şekilde hesaplıyorum o yüzden
Busra347snmezz Meloo35 Anladım canım benim 2 Ekim doğum tarihi söyledi mi doktor cinsiyeti söyledi mi
Meloo35 Tugceee95 aynı ben 🙈 bende 3 kilo aldım iştahımda vardı hala var sonum ne olur bilmiyorum tartılmak istemiyorum şimdiden
Tugceee95 Meloo35 Haha ben sorun etmıyorum doktorumda keza serbest dedı cnkü 40 kıloyla kaldım hamile🙈 canım ne ıstıyorsa yıyorum valla göbüşte artk kendını belli edıyor cinsiyetınız ney😍
Meloo35 selinsmother doktor haftamdan önce gittiğimi söylediği için Şuan böyle hesapladım ama yanlışım yani 4 gün önde gidiyorum zaten
Meloo35 Tugceee95 ya sen ye valla korkan hiç ben 64 ile hamile kaldım dikkat etmeye çalışıyorum bakalım ne kadar olursa cinsiyetimiz daha belli olmadı 25inde gidicez bakalım doktor emin olamadığı için söylemedi
Tugceee95 Meloo35 Hımm sanırım ırfan hocaya gıdıyosun sen sadık hocadayım bende😅🙈 bızım 12 haftalıkken gosterdı kendını erkek bu hafta kontrlm var bakalm degıscegnı sanmıyorum ama😅
Meloo35 Tugceee95 yaa aynı hastaneye gidiyoruz şansa bak evet irfan hocadayım ben benimde 25inde kontrolüm biz 12.haftada gittik ama emin olamadı sanırım 25inde bakalım demişti
Love13 Kızlar bişey sorucam bana hamileliğimin başından beri doktor hiç boyumu kilomu sormadı da ölçmedi de sizce normal mi bu durum ? Doktorumu bu konuda dürtüklemeli miyim ? 😁
Meloo35 Love13 yani ben ilk gittiğimde kilomu ölçtü boyumu sordumuuu hatırlamıyorum sisteme giriyor diye biliyorum çok mu zayıfsın ondan gerek duymadı belki 🤣
Tugceee95 Meloo35 Bende 24nden 24 ne gıdıyorum aslında ama cumrtesıye alıcam randevuyu bu hfta bısluk bulursam😅 bız yok 12+2 de baya benmki actı gösterdi pipiyi %95 dedı doktorum ama bakalım saglıklı olsunlarda 😍
Tugceee95 Meloo35 Yok canm sanrm yenı hastaneye gecılmıs muayne olarakta zam gelcek falan dıyorlardı bu hafta gıttgmde sorucam dogum ucretınıde
Meloo35 Tugceee95 yaaa maşallah bende çok merak ediyorum içim içimi yiyor dediğin gibi sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil 🙈 cumartesi çalışıyorlarmı hafta içi diye biliyordum ben ama
Meloo35 Tugceee95 ay bana çıtlat merak ediyorum daha gitmeme var senin az kalmış 🤣 instagram varmıııı
Tugceee95 Meloo35 Calısıyorlar ya oglen 12 ye kadar gecen kontrlde oyle gtmıstm 24ne denk geldıgı şçin ben😅 kalablktı hatta zor randvu almstm