dadmom18 Kızlar 6 gün önceden yaptım negatif 4 gün kala yine yaptım negatif silik dahi değil. Prodoctor early marka ayrıca. Kesin sonuç mu veriyor acaba bunlar ya 😏🥹 şimdiden çöktüm
ArvenMom dadmom18 canım herkeste aynı olmuyo o markayla öğrendim 2 defa yaptım silik çizgiyle öğrendim
Hzlhakko dadmom18 kesin sonuç en güvenilir marka benim için iki bebeğimide onda netleştirdim diğerleri cok kötüydü
minikmucizeemaak dadmom18 bende 6 gün önce prodoctor yaptım negatifti, 2 gün önce predictor early yaptım yine negatifti. Bugün adet günüm belli adet olacağım tez zamanda güzel haberi alalım inşAllah 🤲🏻🫶🏻
Hamile_Teacher minikmucizeemaak adet oldun muu benim de hafiften kasık ağrım başladı üç gün var reglime umarım hamile kalabilmişimdir bu ay🙏🏻😔
minikmucizeemaak dadmom18 Evet hemde çok adet gelene kadar insanın umudu oluyor belki geç döllenme vs diye hep bir umut bakalım ama adet olacağım gibi hissediyorum
Smia Erken gebelik testleri hepsi boş para canım ben gebe değilken pozitif verdi o yüzden boş yere onu yapacagina kan ver yada regl gecikmesi bekle
minikmucizeemaak dadmom18 İnşAllah hayırlısı neyse o olsun Rabbim tez zamanda güzel haberi bebeklerimizin haberini bize nasip etsin, umudum çok çok az ama bakalım 🤲🏻🌸
dadmom18 Hzlhakko tek cızgı çıktığına göre yok ozaman kuruma çizgisi dahi yok yani😀 umutlanmadım ya olsa çıkardı zaten bıdahkı aylara kaldı nasip
Haticekhrm Canım bende adetten öncede yapıyorum adetim gecikti şuan 3 gün oldu gebelik testindede çıkmıyo adette olmuyorum bende anlamadım
Keskin27 Geçince yapın varsa silik de olsa çıkıyor yoksa hiç çıkmıyor zaten ben 3 yılın sonunda ilkkez çift çizgi gördüm oda rahim filmi çektirmiştim geçen ay şuan adet görmedim çıktı kan testi ni adet günü vermiştim 30 çıkmıştı beta