guzelanne01_ Didjjdkdjndd 2 liyi yaptırdım şükür temiz çıktı ama çok pişman oldum o stresi yaşamaya ve hayır yaptırmıycam renkli ultrosonu sadece yaptıracam oda çok güzel çünkü bebeğini renkli görüyorsun kızımda cdde vermişlerdi hareketlerini çekip☺️
Tanembebek5 Didjjdkdjndd benim doktorum 13 haftada kontrole gittiğimde ense kalınlığı olmadığını ve burun kemiğinin olduğunu söyledi o yüzden 2 li test yapmayıp 3 lü test yapıcam dedi. 3 lü de de sıkıntı yoktu çok şükür.
2pati1baby Ygz_betul1 2 de sıkıntı çıkmadığı için 3 ü istemedi doktorum. Ama bazı doktorlar ne olur ne olma die isteyebiliyor. Yani doktorunuz isterse yaptırın