2-anne canım nefes almakta güçlük çekmen iyi bir şey değil bebeği strese sokuyorsun. 31 haftalık olduk biz geçen hafta zatürre atlattım asla nefes alamıyordum. Acile git sana serum ve buhar versinler. Yarında kadın doğumcuna git hiç yoktan sprey veriliyor ağızdan, nefes alıp vermemiz için 🙏