Osi30 korkacak hiç bişey yok. Minik bir aleti vajinadan biraz içeri sokup baskılan bir yöntem. Karından basılan ultrasonun bir diğer versiyonu. Gerekli görülmediği sürece yapmıyor doktorlar. Bazı durumlarda gerek olabiliyor. Ama ağrılı acılı bişey değil. Saçma sapan hurafeler var bu konuda. Herkes saçma sapan konuşuyor ama kulak asmayın. Benim 7. Haftamda kalp atışını normal ultrason ile duyamadığımız için bayılmıştı mesela. 16. Haftaya kadar da vajinal basıldı ara ara. Rahmin ters ve bebekte henüz küçük olduğu için normal ultrasonda gözükmüyordu