NP2002 Merhaba kızlar men yeni gebeyim uygulamaya göre 5+5 doktor bana fol turşusu önermedi bebeyime bişey olurmu?
2pati1baby NP2002 doktorunu değiştir bence. Folik asit içmezsen çocuğa etkileri kötü olur ki bizzat kuzenim inat etti içmicem midem bulanıyor ws die Şuan kızının bıngıldağından dolayı sorun çıktı. Çocukta yaşıtlarına göre gerilik var maalesef
2pati1baby NP2002 hamile kalmaya karar verdiğimiz anda folik asit başlanır zaten zararı yok al bir tane başla
Cnskose NP2002 aslında hamilelikte çok çok önemli birşey doktrunuzu değiştririn derim mormalde hamilelikten önve bile başlanıyor