Merhabalar 7 haftalık hamileyim. Midem bulanmıyor ama mutfağa girip dolabın kapısını dahi açamıyorum. Üç gündür bir bardak su anca içebildim. Bulantım yok ama her an olabilirmiş gibi bir rahatsızlık var. Psikolojik olabilir diyip yemeğe çalışmak istiyorum ama su bile içemiyorum. Ne yağılır bu durumda? Açlıktan karnım gurulduyor hiç iştahım yok ama 😞