goncacan asiyerz 18 hafta 3 kilo aldim canim ama sürekli hasta oluyorum hep burnum tikali istahsizim yiyemiyorum😢
_momsssss asiyerz ben 18+1 haftalık hamileyim iştah sıfır ama mecburen bişeyler yemek zorundayım çocuk için miydem bulanmıyor ama garip bi durum yani ara sıra iştah geliyo ama çok nadiren normalmi acaba
gzl_2320 _momsssss benim ilk zamanlar bulantılarım çoktu yemek yiyemiyodum o yüzden 3 kilo vermiştim hatta 14. Haftalara kadar çektik o sıkıntıyı öyle. Bulantım geçince iştahım da geri gelmişti yavaş yavaş. Sizin bulantılarınız var mıydı önceden
_momsssss gzl_2320 hayır yani bulantı vardıda normal kadınlar gibi her seferinde tualete koşmadım kusmadım mesela böyle
gzl_2320 _momsssss anladım inşallah iştahınız açılır benim demem gibi bulantılarımdan kusmalarımdan sonra iştahım açılmıştı herkeste aynı şey olmaz tabi daha vaktiniz çok merak etmeyin
BskSrc Ruken_olgn @asiyerz ah canim ben de 35in içindeyim 15 kilo almış olarak yola devam ediyorum 🤦🏻♀️ ilk başlarda çok takıyordum kafaya, dikkat etmeme rağmen de almaya devam ediyordum, baktım olmuyor saldım artık ben de 😬😬😬