Tanembebek5 20+1 deyim kızlar ama dünden beri soluma yatınca pıt pıt olan hareketler yok oldu bir anda. Normal mi? Daha net hissetmiyorum zaten hareketleri ama endişelendim
kahvesever__ Tanembebek5 ben o aylardayken 3.4 günde bir hissediyordum canım o yüzden çok düzensiz oluyor panik yapma
ilknrylmz Evet o haflarda bende bı kaç gün hissetmemiştim daha sonra sürekli hareket etmeye başladı şuan hiç durmuyo nerdeyse endişelenme daha küçük ☺️