Merhaba kızlar bende 13 Ocak gece 23.55 te doğum yaptım.
39+2 haftalık iken devlet hastanesine randevum vardı. Doktor bebeğimin kilosuna filan baktı sonra da nst ye gönderdi. Nst de düzensiz sancılarım çıktı. Doktoruma sonuçları gösterirken beş gün sonra tekrar nst istedi. Beş gün sonra nst girdiğimde sancılar düzenli bir şekilde çıktı ve 2 cm açıklığım olmuştu. Beni hemen daha önce gittiğim hastaneye gönderiler. Gittiğimde hemen açıklığıma baktılar 3 cm olmuştu. Artık beni bırakmadılar. Üstümü hepsini çıkartıp doğum elbisesi giydirdiler.
Nst ye bağladılar. On beş yirmi dakika sonra açıklığım 4-5 cm olmuştu. Sonra suni sancı verdiler ama çok çok yavaş verdiler . Bi nst bi yürüyüş derken saat akşam 20.5 geçiyordu. Eşim ve ektim de dışarıda bekliyorlardı.
Açıklığım çok hızlı ilerlerken sancılar beni rahatsız etmiyordu. Saat 23 derken açıklığım 7-8 cm olmuştu ve hala sancılar beni rahatsız etmiyor. Ebe muayene ederken suyum geldi ondan sonra herşey başladı.ebe artık sancımın her geldiğinde muayene etti ve çocuğun başı tam baskı yaparken kanala düştüğünde sancılar canımı yakmaya başladı bir iki derken 15 dk boyunca sancılar canımı yaktı . Ve en son sancılar bi tuttu bütün ebeler koştu başıma hemen beni çatala götürdüler ama anlatamam beş ebem vardı hepsi birbirinden iyi ve hepsi birbirinden ilgiliydi. Allah hepsinden ayrı ayrı razı olsun. Çatala çıktığımda bebeğim 5 dk ya oğluşum dünyaya geldi. Sonra bebeğin eşi dikişler derken odama alındım ve Bitti . Dikişlerim biraz fazla var sancım da var ama şuan çok hafif ve çok mutluyum. Allah o anda öyle bir yardım ediyor ki zaten nasıl bittiğini anlamıyoru insan. Darısı olmyanlara ve Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Dua ile💙