Tugbazdmr aynı şeyi bende yaşadım her sabah uyanırdım sarı sarı kusardım zorla kahvaltı yapardım onu da kusardım dayanamadım özele gittim cunku devlette randevu yoktu neyse PRİLAM adında bir hap verdi her akşam yatmadan 2 tane hapı atıyordum ilk bir kac gün fayda etmedi ben gene de devam ettim ve bulantım düzeldi cok şükür o haktan sonra cok nadir bulantım oldu 2. Trimestere girince bıraktım ilacı sabah bılantılarım bitti şükür ara sıra bir oluyor