Saraaliyeva Selamlar ben 10 haftalık hamileyim ve böbreklerimde ağrı var ve karnımda da bazı ağrılar var sizce neden
Saraaliyeva 2pati1baby dün akşam azıcık salatalık turşusu yemiş ola bilirim.Acaba ondan ola bilir mi? Ama turşudan olsa neden tek böbreyim ağrısın ki
Gezgin1Anne Kesinlikle idrar yolu enfeksiyonu olmuşsundur test ver ihmal etme. Benzer şeyler yaşadım bu hafta. Ancak tek doz ilaç ile ağrılarım geçti
Saraaliyeva Benim ilk çocumun gelişimi durmuşdu deye aldılar şimdi ikinci hamileliyim biraz toyum bu konularda yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim