A_sli10 gebeliğimi öğrendiğimden beri beş dakka da bir gidiyorum ama inanın bazen hatta çoğu zaman lavobadan kalkıyorum daha giyinmeden tekrar oturuyorum sanki hiç yapmamış gibi dışarıda çıkamıyorum asansörle iniyorum dış kaşıya varmadan yine bastırıyor oysaki evden çıkmadan en az 5 defa girmişim inanın abartısız söylüyorum