2ters1duz 1.doğumum ikiz olduğundan dolayı seseryan olmuştum.2.doğumum Yarın kendi istediğimle tekrardan sezeryan olucak benim içinde dua edermisiniz kızlar🌹🌸
Nsdpg 2ters1duz sağlıcakla kucağınıza alın ♥️🥰 sezeryan tercihiniz nedir benim de çarşamba daha karar veremedim 🙈