Ebru8141 Merhabalar annisler bebeğim doğalı tam 3 aylık oldu. Son 1 aydır saçlarım o kadar dökülüyor ki 1 ay daha böyle dökülse kel kalırım o derece fazla. Yaşayan var mı? Doktordan destek alan var mi varsa hangi bölüme gidiliyor ?
2pati1baby Ebru8141 doğum sonrası dökülmesi normal , hamileyken çünkü dökülmüyor ve saçlarımız gür ve parlak oluyor. Cildiyeye gidebilirsin.Takviye şeyler veriyorlar