39+1 haftalık olduk bugün 🐣 geceden beri adet sancısı gibi sancım var. Şuan belime vajinama vurmuş durumda. Sanıyorum yavaştan sancılarım başlayacak. İlk dogumum olacak o yüzden tam bilmiyorum tabi🫣 bi yandan da domuz gribi ile savaşıyorum. Benim için dua edin kızlarım ailecek hastalıkla savaşıyoruz. Öksürmekten nasıl dikişler tutacak onu düşünüyorum, bir yandan bebeğim doğr doğmaz bizim yüzümüzden hasta olur diye ağlıyorum çünkü ağır geçiriyoruz. Allah yardım etsin inşallah 🙏