MerveBursa merhaba, benimde suyum fazlaydı. Doktor şekerden şüphelendi. 2 hafta yediklerime çok dikkat ettikten sonra suyum normale döndü ve şekerim de çıkmadı. Karbonhidratı ve şekeri mutlaka bırakın normale dönene kadar. Meyveyi de günde 1 tane ye demişti ama ben hızlıca normale dönsün diye 2 günde bir yedim. Geçmiş olsun ama korkmayın şeker yoksa düzelebilen bir şey.