Tubag1 12+1deyim canım. Baştan beri kahverengi akıntım var. 2 kere kanamam oldu. Kahverengi ve siyah korkman gereken bir renk değil. Pembe veya kırmızı olduğu takdirde yatış isteyebilirsin hastanelerden. Genelde yatırıyor zaten çoğu hastane. Kahverengi ve siyah olduğunda eski kan oluyor. Pıhtı düşüp düşmemesini takip et sadece. Pıhtınında aynı şekilde rengi de önemli. Ama kahverengi veya siyah olursa kontrollerinde söylemeyi unutma. Kanama alanlarıyla ilgili oluyor genelde.
Doktor usgyle inceledi mi? Rahminde kanama alanı gözüktü mü? Gözükmediyse ilişki sırasında ya da sonrasında da oluyor. Kendini de çok yormuş olabilirsin, ağır kaldırmış olabilirsin.
Kanama alanı gözüktüyse zaten bilgilendirme yapmıştır doktorun canım 🥰
Onun dışında bol bol yat. Hareketini minimum düzeyde tutmaya çalış. Ben hamile kaldım kalalı eşimle, annemlerde kalıyorum. Hala da annemlerde kalıyoruz. Yediğine içtiğine dikkat et. İlişkiyi de bu süreçte min düzeyde tut bence. Doktorun aksini demediyse sıkıntı yok. Bize 8 haftadır falan yasak😃😂