Fatma63_41 herseye açığız ama burda herturlu yorum yapanlar var biz kesin aa o öyle dedi diye birseye kapilmiyoruz sadece meraka soruyoruz yoksa doktordan iyi diye birsey demedik fakat üslubunuzda sıkıntı vardı ama sorun yok herkesin görüşü sizede alışmak lazım:) Rabbım sağ salim bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin iyi aksamlar :)