Sevdaa asudezgnc gültepe hastanesine gidiyorum Ali bayran mamik e gidiyordum özlem bolayir geldi ona gitcem artik siz
asudezgnc Sevdaa ben bayram beye pek ısınamadım ilk ona gidiyordum ama şimdi özlem hanıma gidiyorum çok memnunum çok güler yüzlü
Sevdaa asudezgnc aynen bende bi ısınamadm pazartesi randevum var bende özleme gitmeye baslicam artik siz kac haftaliksinz
Ilgaz Bende Kerime hanıma gidiyordum en son Bayram beye gittim şimdi özlem hanıma gidicem Çarşamba günü