Minikpopo
Off aynı benimde öyle yaa😖😖 Özellikle akşamları öldürüyo, ben bi de istemsiz gaz da çıkarıyorum ağzımdan o gazı çıkarmazsam daha kötü oluyo ama bitmek bilmiyo😣 yani tam bi ejderha modunda dolaşıyorum evin içinde.. sadece su içiyorum suyla geçirmeye çalışıyorum ama nafile!😖