Royane Kizlar qrip oldum dün 37.5 atesim vardi geçdi ama simdi arabir oskuruyorum karnimin asagisi agriyor bebeye bi sey olurmu?burnum tikanik bide doktora soyledim tek parol ic bide burun spreyi soyledi …korkuyorum qrip cocuga zarar verirmi?
Babykalamar Atesinizi sabit tutmaya calisin parol icin ilik dus alin. Ates yukselirse doktora haber verin
ilknrylmz Hiç gecmediki grip oldum iki ay önce hâlâ devam ediyo nane limon içtim pekmez içtim grip geçti ama kuru öksürük devam ediyo özellikle de geceleri zor gercekten bide hamileyken daha zor oluyo rabbim şifa versin hepimize