twinsmom_ Valla ben 1. Aşılamamda çok dikkat ettim yattım sürekli hareketlerime dikkat ettim beslenmeme çok önem verdim sağlıklı şeyler tükettim özellikle bebeği tutunduracak şeyler, extra takviyeler de kullandım ama hiç bi işe yaramadı tutmadı.. 2. Aşılamamda nasılsa Buda tutmaz diye hiç önem vermedim ya beslenmeme bile dikkat etmedim hiç bişey kullanmadım. Beklentiyede girmemiştim. Sonra tutmuş bende çok şaşırmıştım :) Tutacağı varsa her türlü oluyor yani.. 😊