Selam kızlar 25+3 olduk 3 gün adet sancısı tarzında kasık ve bel ağrım var bebeğin hareketleri çok sertleşti sanki sadece vajinal bölgede oynuyo gbi karnımda aşağı inmiş baya doktor kontrolümüz cumaydı bi sıkıntı göremedi doktor ama çok rahatsız oluyorm canımı yakıyo bazen bide afedersiniz 4 gündür geçmeyen ishal var dün dikkat ettim akşama kadar sorun yok gece yatmadan magvital toz içtim ondsn sonra tekrar başladı sizce ilaçtan kaynaklı olabilir mi ne geçirir ishali muz yiyorum ama çok faydası olmuyo sanki