Benim temmuzun ilk haftası doğum gözüküyor. Hastane çıkışlarının hepsi uzun kollu bende sık sık ne giydirilir diye düşünüyorum kısa kollu zıbınlardan alacağım yaz bebeği olduğu için daha çok zıbına ihtiyacımız var çıtçıtlı body de deniyor onların altına patikli alt giydiririm serin serin öyle iyi olur diye düşünüyorum