Rubyyigit ben sahabe isimlerini çok seviyorum oğlumun adı Muaz, henüz 3.5 yaşında ama isminin sahibi olan Muaz bin cebelin r.a bir kaç ahlakından almış şuan bile hamdolsun 🥰 kendi işini kendi yapmayı sever genelde ve kimsenin verdiği şeyleri kabul etmez çok sevdiği çikolata bile olsa MaşaALLAH büyüdüğünde de onun gibi biri olsun diye dua ediyorum🤲🏻
Şimdi bir kızım olacak adı Şifa Betül, yine bir sahabe ismi ve hz Fatma annemizin r.a ismi. İkisinin ahlakından alması için verdim bu isimleri Rabbim de nasip etsin.. 🤲🏻🥰 sizde öyle yapabilirsiniz onların hayatını dinledim karakterlerini öğrendim muhteşem insanlar💗 ilerde bir oğlum da olursa kısmetse onunda adında, Talha olacak inşaALLAH. Talha bin ubeydullah’a benzesin oda 🥰💙
Sağlıkla gelsin yavrularımız 🤲🏻