Muhammedarasannesi Kızlar ben 4 gün önce kan tahlılli yaptım negatif bugün test yaptım evde pozitif gibi sizce gebelık olabilirmi yani 4 gün önce kanda negatif gördüm bide adetim 3 gün geçikti
Tugce1506 Muhammedarasannesi bence tekrar kan testi ver çünkü çizgi var belirsiz yani geç döllenme vs olabilir 🥰
Eluf Muhammedarasannesi cif cizgi yok tek var yani hamile değilsin tek gördüm benmi yanlış biliyom acaba canim.. inşallah hamilesin canim Rabbım gönlüne göre versin inşallah
Sinem0135 Muhammedarasannesi biraz daha bekle canım 1 haftan dolsun öyle kaset testi yap . Bu geçerli olmuyor . İnşallah tekrar yapınca hayırlı haberler alırsın 🤲🏻
arirangg Muhammedarasannesi Evet kaset testte çok çok silik bir çizgi var. Kaset teste geçtiğine göre kanda kesinlikle çıkması lazım. Normalde hamilelik hormonu önce kana, sonra idrara geçer. Zaten eğer kanda negatif çıkarsa bu test kesinlikle yanlıştır
mnclk Muhammedarasannesi evet gebelik var ve kanda da çıkar çünkü benim testte öyleydi kan versim çıktı ama daha yeni olduğu için doktora gitmedim daha
Eluf Muhammedarasannesi bunda belli tam var var canm gözün aydın yarin git kan ver gebesin hayırlı olsun benimde silik çıkmıştı kan verdm kanda çıktı 🥰
Beriiil Muhammedarasannesi ben gölge tarzıda olsa ikinci çizgiyi gördüm yarn için rahat etsin diye bi kan ver istersen
Muhammedarasannesi Beriiil Sinem0135 ArvenMom ilk hafıf bır cızgı çıktı sonra 10 15 dakika içinde de netleşti
ArvenMom Muhammedarasannesi ilk çıktığında gördüysen var ama 10 15 dk sonra bu hale geldiyse dikkate almayın yine diyorum 2 3 gün bekleyin kan verin bence en iyisi bu olur