Ben de bir çok şeyi 2. El aldım,ama ana kucağında elektronik aksam olduğu için güvenemedim ne olur ne olmaz diye sıfır aldım hep elektronik eşyalarını. böyle elektronik almayacaksanız 2. El de alabilirsiniz dolap uygulamasın da falan vardı o zamanlar❤️