Mmervebz 36+1 ikizlerime hamileyim. ve dr haftaya alırım dedi. Salı Nst var perşembe yada cuma muayene. Bu arada tansiyonum ara ara çıkıyor 14/9 olursa gel dedi her an alabilir yani.
6 yaşında oğlum var genel anestezi ile doğum yapmıştım. Uyandığından itibaren ağrıların oluyor bu 2 3 saat sürüyor sonrasında ayağa kalkıp yürüdüğünde ne kadar çok yürürsen o kadar ağrın olmuyor geçiyor. Benim çok güzel geçmişti. Şimdi ikizlerimde de genel anestezi istiyorum dr sıcak bakmıyor ama ben panik atak hastasıyım ister istemez mecbur yani genel anestezi alacağım. Ameliyathaneyi görme bile göremem ben düşer bayılırım o kadar ki paniğimdir rabbim herkese kolaylık versin güç kuvvet versin