Panioku Umutlar bidaha aya inşAllah diyelim ben daha adet olmadım bugün de olmazsam yarın ilk idrarla test yaparım dün olmam gerekiyordu. Geç döllenme değilse muhtemelen çıkar diye düşünüyorum belkide geçen ay kimyasal yaşadığım için gecikiyor onudw bilmiyorum bir umut