Parlaaa sevgi hanımın 39 haftadır hastasıyım, Allah var çok memnunum kendisinden. Yarın doğum planlaması yapacağız artık. Kadın kendisinden ziyade sizi düşünen bir doktor. Doğum ücretleri arttığı halde son ayına giren hastalarına zamsız fiyattan yararlandıracak bende 10.000 ödeyeceğim bu yüzden. Ben tavsiye ediyorum yani