Nisagk ben de sizin haftalarda his ettim belki normaldir yinede doktorunuza sorun derim kasılma oluyor o toplanma bir sağ bir sol kasık üstü sertlik top gibi toplanıyor sertlesiyor bebek işte öyleyse kasılma demek bu ben de arkadaşım söyledim onun sayesinde gittim 17 haftaliktik iyiki gitmişim doktorm direk bu dediğime kasılma dedi yatış yapti rahim ağzı uzunluğuma baktı 3 gün yattım taburcu oldum yine eve geldim yine aynı doktorum çağırdı beni yine baktı rahim ağzı uzunluğum iyi açılma yok dedi artık bol bol dinlen ayakta çok kalma dedi progeston ve magnezyum verdi onu kullanıyorum şuan 26 haftalık olduk ama yine hala öyle toplanıyor en çokta kendimi yordun mu oluyor artık ev işi yapmıyorum eşim yapıyor ben hastane vs market eşimle giderken ayakta kalıyorum ozman eve gelim kasılıyor sizde böyle oluyor mu anlattığım gibiyse doktorunuza sorun bol su için aktip birimisin ev işi vs gün içinde yoruluyormjsun