Kivircikkuala Kızlar çok kötü hasta oldum öksürük ateş burun tıkanıklığı normalde böyle olmazdım Ovulasyon testi yaptım dün silik çıkmıştı gebelikle alakası yoktur demi ?
Nisagk Kivircikkuala gebe olabilirsin benim testimde bu şekilde çıktı ve hamileydim şu an 18+5 oldum gidip kan testi vermenizi öneririm
Sinem0135 Kivircikkuala canım benım ovulasyonda adetime 5 gün kala böyle çıktı. Sonra koyu oldu şuan 6+5 gün hamileyim
Kivircikkuala Nisagk Ovulasyon testi yapılınca koyu olunca gebelik diyorlar ya adete yakın yapayım dedim böyle çıktı şu anda çok kötüyüm ateş öksürük burun tıkanıklığı var
Nisagk Kivircikkuala ay canım yeni uyandım uyku sersemiyle bebek isteyenler kısmını görünce 😅 kusura bakma ya
Nisagk Kivircikkuala araştırdım yumurtalama için uygun dönemi yani hamile kalmak için uygun zamanı gösteriyormuş test sanırım
Nisagk Kivircikkuala ınstagrama(mfk) doktor doçent oluyor adam yazıp bakmanı öneririm olmayanlar o doktorun vitaminlerini kullanıyor ve sonuçlar inanılmaz tabi net bişey diyemem ama olmaz diyenlerin hamile kaldığını gördüm
Kivircikkuala Nisagk evet canım aynı zamanda adete yakın yapıldığı zaman yine pik olursa ya hamilelik yada ikinci yumurtlama oluyor 🙃
Kivircikkuala Nisagk eşim istemiyor yoksa biliyorum . Daha bu kadar ünlü olmadan önce bal karışımı almıştım
Panioku Canım bat tarihimiz aynı hatırlarsın belki inşallah vardır ben az önce test yaptım negatif çok üzgünüm o testte negatifi görmekten çok sıkıldım
Kivircikkuala Panioku ben test yaptım ama Ovulasyon testi dediğim gibi hcg de negatif görmekten çok yoruldum .. Kör kütük hasta oldum şu an
Cansufurkan Kivircikkuala kuzum bnce normal bir test yap bnde aynı senin gibiyim adetime iki gün var öyle hsstayimki korkunç durumdayım doktora gittim antibiyotik fln verdi kullanmıyorum ne olur ne olmaz diye hayatımda hiç bu kadar hasta olmamistm
Kivircikkuala Cansufurkan bende aynıyım eşim bile şaşırdı 7 yıldır seni ilk kez böyle görüyorum dedi korona olduğum da bile böyle olmadım ve 4-5 kere korona oldum