Safiyenurrr Haftaya giricem artık yatarken iş yaparken o kadar bunalıyorum gece agladım isyan eder gibi artık dayanamıyorum diye doğurmak istiyorum üzerimde öyle bir yük var ki ne şekilde olursa olsun rahat edemiyorum Allah işlerimizi kolaylaştırsın son aylar çok zormuş🥹🤲🏻🤲🏻
Mhrbn44_ Safiyenurrr zorlukla beraber bir kolaylik var canim hepmiz ayni seyleri yasiyoruz ama bebegimiz saglikli olsun saglikla gelsin hepsi gececek inşallah biraz daha dayan çoğu gitti azi kaldi
annelinkoo Safiyenurrr ben de ilkimde öyleydim 41. Hafta içinde doğdu. Simdi cocugum daha 1.5 yasında ve ben de 32+1 im. Çocukla o kadar daha zorlanıyosun ki hele bi de küçük olunca 🙈 o yüzden bu duygusallığın hamilelikten olduğunu bil anneler her zaman çok güçlüdür çünkü, sinirlerimiz yıpransa da ❣️
Prenses34_annesi Safiyenurrr gerçekten insan sonlara doğru geldikçe o kavuşma isteği daha da çok artıyor ben daha da çok kavuşmak istiyorum artık o derece doğurmak istiyorum diye bunalıma bile girmisligim oluyor zaman bir şekilde geçiyor 36+1 haftalık hamileyim az kaldı son 27 inşallah 😂
Quenn1 Safiyenurrr 37 haftalığım bir de bana sor çok kötüyüm arkadaşlarımla gezmeye gidiyorum gün içinde yürüyoruz bir yerden bir yere sonra eve gitmek zulüm her yerime ağrılar giriyor ve günüm kötüleşiyor eve gidince ağrılarımla uğraşıyorum dışarı çıkıp eğlenmekten keyif alamaz oldum ya da evde temizlik yapayım geçen oturduğum yerde kalkamadım kıçımın üstüne düştüm 😅 hafif bir düşüştü bir şey olmadı 🙏🏻 regl ağrısı gibi karnım ağrıyor geceleri uyuyamıyorum sürekli tuvalete kalkıyorum ne sağa rahatça dönebiliyorum ne sola çoookk dertliyim ama sonuç güzel olacak şükretmek lazım sabretmek lazım hayırlısıyla doğsunlar inşallah
NM_mom Daha çok minik bebeğin öyle dua etme allah korusun, kucağına aldığında bütün çektiğin ağrıları unutucaksın sağlıkla kucağına al inşallah🧸❤️
Safiyenurrr NM_mom tabi canım zaman hızlk geçsin de doğurayım öyle demek istedim hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🤲🏻
Tugbaysima Ben de ağır hamilelik geçirdim canım 40. Haftada sezeryan oldum ama çektiğim hiçbir zorluğu hatırlamıyorum nerdeyse kucağına alınca hepsi geçiyor değdi diyorsun çok ağladım çok sızlandım nefes alamadım mide yanmalarımdan bişey yiyemez durumdaydım ama değiyor ♥️
Safiyenurrr Tugbaysima benim 6 aya kadar çok güzel geçti hamileliğim ama şimdi çok zorlanıyorum Allahım kolaylaştırsın anne olmak zor🤲🏻
Safiyenurrr annelinkoo Allah sana da kolaylık versin canım benim ilk hamileliğim çocukla nasıl zordur tahmin edebiliyorum😀
gizemakay Bende mide bulantı dönemimde ve ağırlaştıgım dönemde oturup baya ağlamıştım ne zaman bitcek diye 😅 şu an 40. Haftadayız o günleri arıyorum. Hergün dua ediyorum nolur bugün doğurayım diye 😅 Allah hepimize güç versin, bu süreç geçici 🌸🙏
Safiyenurrr gizemakay ay valla öyle hergün birgün öncesinden daha zor tez zamanda doğururuz inşallah🤲🏻😃
annelinkoo Safiyenurrr sorma kardeş😄 olsun sonu güzel sağlıkla gelsinler inşallah çektiğin çileye değecek 🥰🙏🏻
Safiyenurrr Prenses34_annesi evet artik kucağıma almak istiyorum rüyalarıma giriyor evet senin az kalmış hayırlısı ile doğuralım😂
Safiyenurrr Quenn1 sen daha yakınsım doğuma Allah yardımcın olsun canım gerçekten zor aylar ama sonuç güzel evet😍
Denisss37 Safiyenurrr Bende 31+3 üm. 😕 Ciğer geliştirici oldum bir güzel şişirdi beni. 2 gün içinde +5kg ödem yaptım. Oturunca kalkamıyorum. Nefes darlıkları var😢😢uyuyamıyorum bile. Bende artık dogurmak istiyorum😢
Safiyenurrr Denisss37 amin canım hepimizin duası öyle hayırlısı ile sağ salim doğurmak Allah yardım etsin🤲🏻🌸