momymia Mutlaka alınnalı . Elektronik yada manuel hiç farketmez . Zaten doğumdan 5-6 ay sonrasında is hayatın düzenli olmayacaksa elektrikliye gerek dahi yok . Genelde elektrikli olanlar pratiklik hızlılık açısından birde küvet durumu olan bebeklerde çok gerekli oluyor yoksa aynı işlev . Şahsen elektrikli çok rahatsız etti beni gorumcemın vardı canımı acıttı tabi ki Buda tercih yine ben manuel avent aldım sonrasında çok rahat ettim . 2.ci hamileliğim yine onu kullanacağım . Mesela Eltimin hiç öyle yok bebedorunmu neydi sadece pompasını almıştı onunla aynı işlevi görüyordu . Ne için lazım oluyor dersen fala sütun olur şişlik sancı ağrı olmaması için ,sütün olmaz süt gelmesi için kullanılıyor .Ki göğüslerde apse yada beze oluşabiliyor ağrılı sancılı bi işlem o yüzden mutlaka aşınmalı her ihtimalde ✨