Nuray1ilayda ben gebeliğimi öğrendiğimde oğlum 27 aylıktı.Riskli bir gebeliğimde vardı. Kaldıramıyorum , indiremiyorum çocuğa ben bakmak zorundayım kimse de yok. Kreşe gönderdik. İlk zamanlar acaba küçük mü die düşündük ama o kadar iyi etkilediki okul onu. Şuan 30 haftalık hamileyim ki doğuma yakında vermek istemedik kreşe ;çünkü eşim psikolog ve kardeşinin gelmesiyle onu dışlamışız gibi hissetmesin diye erken verelim dedi.Durumunuz varsa kreşe başlatabilirsiniz.