mre1630 benim de aynı şekilde maşallah diyelim hareketli olması kötü değil aksine suyunun, oksijenin, yerinin iyi olduğu anlamına geliyor. Ama şimdi beni böyle fıkır fıkır hareketlerine alıştırdı biraz kesilse neden kesildi diyorum 😂 Bir de bazen mesela karnımın üst kısmında küçücük bir sertlikle bir yerini hissediyorum sizde de oluyor mu ? Oraya yavaş yavaş dokunup sevince çekiyor ama