M-V-Y 35+3 üz ve günde en az 3 4 kere hıçkırık tutuyor bebişi 😂 Özellikle geceleri 😅 Uykuya dalabilmek için hıçkırığının geçmesini bekliyorum şimdi. 😅 Hıçkırık sevdalısı başka bebişler var mı merak ediyorum 😃
yaymomsss M-V-Y bende 31+1 oldum benim bebişimde çok hıçkırıyor bazen bende uyuyamıyorum ama bunu seviyorum ☺️
Defne_momm M-V-Y emme refleksi güzel olacak bebeğinizin 🙏 benimde öyleydi direk meme aradı cop cop emiyor iştahlı oluyor 😅
M-V-Y Busel Bizim son üç dört haftadır tavan seviyede. Sabah uyanıyorum hıçkırık gün ortası aynı gece istisnasız zaten 😂 Başlarda acayip heyecan yapıyordum şimdi yavrum artık ne zaman geçecek diyorum 😂😂
M-V-Y Busel Umarım yakın zamanda hissedersiniz 🥰 Bizimkinin yaptığı kadar tutkulu hıçkırmadığı sürece elinizi karnınıza koyup dinlemek çok keyifli oluyor 😍
Limonzeytin M-V-Y benim kızımda çok hıçkırırdı karnmda 10dk sürerdi güzel his özlüyosun doğduktn snra bu hisleride😊
M-V-Y Limonzeytin Bizim de bi o kadar sürüyor. 😅 Muhtemelen doğduktan sonra çoğu şeyi özleyeceğimiz gibi bunu da özleriz ☺️